Snart smäller det

Hellooo! Börjar känna av resfebern lite nu. Åker som sagt till Kina på torsdag. Ska bli riktigt, riktigt roligt. Först blir det Peking och Kinesiska muren samt den förbjudna staden. Ooooj vad här ska fotas. Vi har redan bestämt att vara på muren klockan sex då soluppgången är och fota som galningar. Kan bli riktigt vackra bilder känner jag på mig. Efter Peking blir det Shanghai i en vecka. Åååh vad detta ska bli roligt. Dock så fruktar jag flygresan ner. Jag klarar inte av det. Får panik när jag tänker på det redan nu. S u c k! Får hålla lilla pappa i handen. Haha, nu ska här sovas. Puss och godnatt!


Kommer sakna den här busen! (Om ni ser honom)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0